Monday, September 29, 2014

සැළමුතු පෙමක බිජුවක්



"මං කවදාවත් මුස්ලිම් කෙනෙක් බඳින් නෑ.."

ෆර්හානා
පර්දාව නොපළඳින ෆර්හානා
කඳුළු සයුරක් ගොඩ ගලද්දිත්
අපවත් හිනස්සන ෆර්හානා

"අක්කගේ මහත්තයා
එක්කන් ආවා තව බිරිඳක්
පුළුවන්නේ එයාලට එහෙම"
තිතක් නොතියා ඇඳෙන සුසුමක්
"එහෙම කොහොමද වෙන්නෙ ෆර්හානා
අපට තබන්නට බැරිද තිතක්"

"ඇස් දෙක විතරක් ඇරන්
කවුරුන්ද කැමති ඇවිදින්න
ඒක හරි ඇත්තක්
හඬක් නැති වුණත් අපිට"
ෆර්හානා
වැලමිටින් ඇද ඔබ
නවත්වන්නට පුළුවන්ද

"තරහ නෑ මම
හැමදාම වැහුවත් ඔයා කවුළුව
සමහර වැසි සුළං තියෙනවා
ගෙට ගෙවදින්න නොසුදුසු"

ප්‍රශ්නාර්ථ ගොඩක් ඇති හිතේ
විස්මයක් අඳින කරුණාව
"අක්කගේ ළමයි මං බලාගන්නවා
මට රස්සාවක් තියෙනවනෙ
අක්කාව හොඳ කෙනෙකුට බන්ඳනවා
එතකොට තමයි මට සතුට"
අත් පටලවා ඇය ගයයි හෙමිහිට

"සිංහල මිනිස්සුන්ට නම්
දෙවැනි බිරියක් නෑ නේද?"
බලාපොරොත්තුවක තරු ලකුණක්ද
ඔබෙ හිතේ ෆර්හානා

සිංහලුත් ඔහොමයි ෆර්හානා
සිංහලුත් ඔහොමයි ෆර්හානා
ඒත් අපි සැළමුතු පෙමක බිජුවක්
පස යටින් තබමු ෆර්හානා

Picture - Alexei Antonov

2 comments:

  1. "සිංහලුත් ඔහොමයි ෆර්හානා
    සිංහලුත් ඔහොමයි ෆර්හානා
    ඒත් අපි සැළමුතු පෙමක බිජුවක්
    පස යටින් තබමු ෆර්හානා"
    Hmmm..........

    ReplyDelete